HTML

[2008.02.29] Válasz az A4Team Kft üzenetére

2008.02.29. 03:41 _vasarlo

 Tisztelt A4Team Kft!

   Először is köszönöm, hogy a kettőnk között kialakult vitát nem kívánják a dolog súlyánál/jelentőségénél komolyabb szintre emelni. Én is próbálok a vita tárgyától nem elrugaszkodni, és Önöket semmilyen formában sem lejáratni.
   Sajnálom, hogy az üzletben nem nyílt alkalom a probléma higgadt megvitatására, és nem tudtam Önöknél olyan szakemberrel beszélni, aki a garanciális ügyintézés jogszerű menetéről tárgyilagosan fel tudott volna világosítani.
   Miután az Önök üzletéből távoztam, első dühömben valóban feltettem egy 50 másodperces animációt az Inda VideoBomb-ra és a YouTube-ra is. Az Inda VideoBombról, gondolom az Önök kérésére, a videót pár órán belül eltávolították. Ezt követően magam is töröltem azt, ami az oldalból még megmaradt.
   A YouTube-on elhelyezett animáció címkéit önszántamból, minden kérés nélkül, már 2008.02.23-án eltávolítottam, majd üzenetük olvasása után, a mai napon az egész oldalt töröltem.
 
   Ezen a blogon sosem szerepelt az Önök neve az Önök által sérelmezett címkékkel együtt. A blog megnyitásakor valóban felcímkéztem a 'cikket' (és nem Önöket!) különböző keresőszavakkal, de a Google keresőmotorját semmilyen formában nem áll módomban befolyásolni, hogy a különböző oldalakról vett mintákat milyen módon válogatja össze, tárolja és frissíti.

   Nem tudom, hogy melyik eladójuk nevét tettem közzé és hol, ezzel kapcsolatban kérem írják meg, hogy pontosan mire gondolnak. Az üzletükben "forgatott videót" csak azután osztottam meg, hogy a rajta szereplők arcát eltakartam, az így kapott animáción személyesen senki sem volt azonosítható.

   Az Önök által kibocsátott számla és garancialevél, ha jól tudom, semmilyen üzleti titkot, vagy személyes információt nem tartalmaz. Bár nincs jogi végzettségem, és lehet, hogy ebben a kérdésben tévedek, de tudomásom szerint semmilyen jogszabály nem tiltja, hogy ezeket a saját internetes naplómban megjelenítsem.

   Ennek a naplónak, ismétlem, nem az a célja, hogy az Önök hitelét bármilyen formában rontsa. A történetemet a legjobb szándékom szerint precízen, a valós eseményekhez ragaszkodva írtam le, abból a célból, hogy mások (nálam hozzáértőbbek, e téren tapasztaltabbak) tanácsát kérjem az ügyben, illetve a garancia fogalmának mibenlétéről mások véleményét megismerhessem.
  Úgy gondolom, hogy ehhez minden jogom megvan. Ha erről Önöknek más a véleménye, kérem ismertessék velem azt a jogszabályt, ami alapján ez az Önök érdekeit sérti.

   A korrektség jegyében kiemeltem az oldalon az Önök üzenetét, amennyiben sérelmesnek találják, úgy a főoldalon ezt kicserélhetem egy linkre, ami az eredeti üzenetre mutat.

   Ezen az oldalon kívül nem kívánok, és nem is fogok az Interneten a témával semmilyen formában sem foglalkozni, ezért kérem, hogy bármilyen észrevételüket csak ezzel az oldallal kapcsolatban tegyék.

   A BKIK Békéltető Testületének jogerős határozatáig ezt az oldalt (saját internetes naplómat az üggyel kapcsolatban) megtartom. Attól függetlenül, hogy a Békéltető Testület döntése melyik félnek kedvez, azt szintén szeretném megosztani itt.
   Ha Önöknek adnak igazat, úgy mindenképpen bocsánatot fogok kérni, és amennyiben kívánják, ezt a főoldalon ki is emelem, továbbá felajánlom Önöknek az oldal adminisztrációs jogát, amivel törölhetik az egészet, de kérésükre én magam is megteszem ezt.
  Ha a Békéltető Testület az én pártomat fogja, akkor a blogon az eddigi érdeklődők kedvéért ezt a tényt ismertetem, majd rá két hétre magamtól, minden egyéb kérés nélkül törlöm ezt az oldalt.

   Úgy érzem, hogy a tisztességes és tárgyilagos problémamegoldás érdekében mindent elkövettem, és köszönöm, hogy Önök is segítenek ebben. A BKIK Békéltető Testületének döntéséig szíves türelmüket kérem a naplómmal kapcsolatban.

   Üdvözlettel:

_vasarlo



Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://a4team.blog.hu/api/trackback/id/tr23358937

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása